Tack för att man har underbara vänner<3

Träningsvärken sitter fortfarande i från i tisdags:O ´så det blir lite jobbigt att ta sig ner från alla trappor.
Hade för övrigt en skön dag, en svenska lektion bara. Han inte vara hemma länge innan jag började bråka med mamma igen, är det inte pengar eller att jag vill flytta så är det min studentmottagning. Blev arg så jag drog till lotten och kollade på film, hade ingen lust att vara hemma och försöker undvika hemmet på kvällstid så mkt som möjligt, är trött på allt tjaffs helt enkelt.

Moses gav mig en idé igår om vad jag vill göra iframtiden eller som en "kul grejj" han berättade att han hade varit i H-by gårdsskolan och det hade kommit fram en elev som inte hade någon respekt för lärarna och var allmänt otrevlig. Funderar på att lära barnen respekt och prata med eleverna som vuxna. Lärarna är gammla och tror inget gott om barnen, och med den inställningen blir det ingen bra framtid för dom heller. Om jag ger dom respekt så ger dom mig de tillbaka. Värt ett försök:P ska mejla skolans rektor någon gång under helgen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0