Galen skiva!

Försöker tänka ut ett bra sätt att sammanfatta gårdagen. Nicoles skiva, helt oplanerat! Nicole övertygade oss mitt på dagen att vi skulle på hennes skiva med superhjältar&superskurkar som kvällens tema. Ringde lotten och bad henne köpa en flaska vi n till mig och jasmine, vi skulle nämligen alla fyra föra hemma hos jasse.

Klockan 8 inser jag att jag fortfarande är hemma och är JÄTTESEN skulle redan ha varit på väg till lotten och hämtat vinet. INte förens vid 10 kommer hem till jasmine. Alla sitter redan på balkongen med sina drinkar och vi måste fixa våra masker och styla dom med guldglitter;)

VI dansade hela kvällen lång med Zorro, cowbysen och Hulken.Det var några st från skolan, vi hamnade med Keifer och hanna i sam klassen. Vi var istortsett dom sista som var kvar på festen. Drack endast två glasvin och smakade lite av cissis margaritas, och det höll i sig hela kvällen lång. Vid 3 fick jag en jätte gigantisk röd ballong av ordnngsvakten som bad mig hålla reda på den:) kände mig lite som nalle puh i honingsträdet.

Hanna och jag var desperata efter vår kyckling wok på 7/11 vi gick till alla butiker i stan,  k om till stureplan och där fanns det till vår lycka, men den lyckan va inte lång! Fick min mat och den var så jäkla varm och när jag ställde ner den så gled den ner på kexchockladen, för deras disk är nämligen inte fyrkantig, utan RUND i kanterna. Dom andra blev skitarga på att jag inte skulle få någon ny mat. Slutade med att dom anställda och deras kompisar stod och skrek åt oss och vi tillbaka. Jobbar själv inom handelsbranschen och så skulle jag aldrig beete mig. Han påstod att om han gav mig en ny kunde han förlora jobbet. Om jag ger en kund 2 kr eller nya frukter så blir jag inte avskedad utan jag får en NÖJD KUND som går ut ur butiken. Det är ju det man vill ha, kunder som är nöjda. HAnna gav ifrån sig "jävla blattar" när hon gick därifrån, och förlåt det kändes så jävla rätt när den ena killen gick fram till jasmine och tänkte slå henne. Jag svor ända hem till jasmine fan vad sur jag blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0