Torsdagen den 30 april

Valborg och mösspåtgning. Åkte till Jasmine på onsdag kväll så vi tillsammans kunde göra oss iordning. Vi mötte lotten vid Solna c, hon skulle handla en box vin som vi skulle ha till senare. Tyckte det såg så himla varmt ute så hade på mig mina gula shorts, vilket var ett stort misstag, det blåste iskalla vindar.

Vi samlades vis Karlbergs slott alla 3or. Det var underbart att se alla med sina vita mössor på sig, man insåg då att vuxenlivet var nära och gymnasietiden är snart över. Blev både glad och ledsen, vill inget annat än slippa alla läxor, men kommer sakna alla trevliga människor i korridoren och de underbara vänner man oxå träffade där i 1an.

Valborg fortsatte med fyllebrännboll på tantokullen. Vid 15.30 vad jag så full att jag inte fortsätta spela, men en trevlig syn med 12 st studenter som sprang runt och letade efter en gul boll:P

Följde med lotten på grillfest ute på ekerö. Kom hem vid 00 och somnade på en gång. Hård dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0